مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-01اقتصادي

فارس من| توضیحات فرماندار پیرامون زمین طرح مسکن ملی «سامان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سوژه ای با عنوان منطقه انتخابی برای مسکن ملی شهر سامان مناسب نیست در سامانه فارس من ثبت شده است.

در توضیح این سوژه آمده است: طرح مسکن ملی سال 1401 شهر سامان واقع در استان چهارمحال و بختیاری در حالی در حال اجراست که زمین اختصاص داده شده به متقاضیان مشکلات بسیاری دارد که اهم آن به شرح ذیل می باشد: زمین های سیلاب گیر واقع در دره نزدیکی زمین ها به قبرستان جدید شهر و همچنین محل دفع نخاله های ساختمانی دسترسی سخت به امکانات آموزشی، تفریحی و اداری و مراکز خرید نزدیکی به مراکز دامی شیب زیاد و هزینه بالای آماده سازی، تسطیح و جاده کشی دسترسی سخت به حمل و نقل عمومی خبرنگار فارس این موضوع را از فرماندار شهرستان سامان پیگیری کرده است.

محمدتقی گنجعلی در این خصوص گفت: زمینی که راه و شهرسازی در حوزه مسکن، رشد و توسعه راه و شهرسازی انتخاب کرده بیش از 2 هکتار و در نزدیکی شهرک ابوذر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان خاطرنشان کرد: متقاضیان مسکن ملی در این شهرستان 270 نفر هستند که از این تعداد 200 نفر که به طورواقعی نیاز به مسکن دارند مبلغ را واریز کرده و اعتراضی نداشته اند.

گاوداری پایین دست طرح مسکن ملی سامان جمع آوری می شود گنجعلی اظهار داشت: این منطقه از امکانات لازم برخوردار است و متروکه نیست، با قبرستان فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توضیحات فرماندار پیرامون زمین طرح مسکن ملی «سامان»

فارس من| توضیحات فرماندار پیرامون زمین طرح مسکن ملی «سامان»